Monday, November 17, 2008

Ketidakadilan kepada saudara KJ

Asalammualikum....

Ini adalah artikel pertama saya, jadi saya tidak berapa pandai untuk menulis dengan panjang lebar, jika ada kekurang didalam artikel pertama saya ini, saya memohon maaf, maklumlah saya masih baru didalam bidang penulisan ini.

Oleh kerana terlalu banyak fitnah dan pandangan buruk yang saya dengari mengenai saudara KJ, disini saya ingin memberi sedikit pandangan saya, kenapa saudara KJ sering dibabitkankan dengan isu keuwanggan, tetapi jika hendak dibandingkan dengan anak kepada mantan PM sebelum ni Mokhzani, dia pernah terpilih sebagai 10 orang terkaya di Malaysia, tak pernah pun dengar tentang isu dia. Dulu dia pun aktif dalam politik juga sebagai bendahari pemuda. kenapa ya? Fikir-fikirkan lah?? wasalam....

No comments: